Visita la nostra web!!

15 dic 2010

Agraïments

En primer lloc, voldria donar les gràcies a dues persones que han aconseguit introduir-me en el món del blog: Irene Caparrós i Juan Antonio Torrón (no deixeu de veure els seus blogs: Irene Caparrós.blogspot.com i Veo Veo 2, respectivament).
I ara que tinc un lloc on poder-ho fer, també el meu més sincer agraïment a les persones que m'han ajudat a muntar i m'ajuden a tirar endavant "dulcilàndia":
                Anna D., pilar principal, muntatge d'aparadors, administrativa i col·laboradora en general,
                  Mercedes L., dependenta i cara visible de dulcilàndia,
                  Emilio M., wikipèdia de pastisseria i,
                Albert D., tècnic en electricitat, lampisteria, fontaneria i "arreglos" diversos.
També, com no, als meus pares, que m'han recolzat en tot moment a tirar endavant amb l'hostaleria i la pastisseria. I als meus germans, que també m'han donat el seu suport i han estat els conillets d'índies en les èpoques d'aprenentatge i perfeccionament. I a d'altres familiars que m'han ajudat a fer realitat aquest projecte.
I a les tres "Gutis" que em varen donar tota la seva saviesa culinària i de qui fins i tot he inclòs alguna recepta en la meva pastisseria.
No voldria deixar-me cap de les persones que m'han ensenyat i m'han anat polint des dels meus incis fins ara;
professors de l'Escola d'Hostaleria,  i pastissers i companys de la meva trajectòria laboral :pastisseria Foix de Sarrià, Canal pastisser, pastisseria Ribes, pastisseria Annick Janin, pastisseria Joan  (El Papiol),  restaurant Sant Pau (Sant Pol de Mar), restaurant Reno, restaurant Eldorado Petit, restaurant Peixerot (Vilanova i la Geltrú) i restaurant La Dama, que m'han ajudat a formar-me com a professional i persona.
I con no, a la meva dona i  a les meves filles, que han estat sempre al meu costat  i m'han "suportat" en tot moment.
I sobretot, gràcies a la CLIENTELA; sense vosaltres, dulcilàndia no existiria.
                                                                          MOLTES GRÀCIES A TOTS.






.

3 comentarios:

Juan Antonio Torrón Castro dijo...

Ignasi, eres un tio COLLONUT i sisplau continua fent-nos les delicies a que estem acostumats per tú, encara que diuen que som diabètics........, es igual esta tot bonísim.

Me gusta mucho tu blog, a partir de ahora hay que mantenerlo al dia.

Un abrazo grande.

ASUN dijo...

Preciosa la presentación navideña. Casi me he emocionado al leer el amplio reportaje que has dedicado a todas las personas que han ayudado a que tu sueño se haya hecho realidad.
Sigue así de fuerte e ilusionado, "GUAPO". Besos.

Laire dijo...

Moltes gràcies, però que consti, que sóc jo la que ha d'agrair-vos tot el que feu per mi :)

Petons!!!